lauantai 20. heinäkuuta 2013

50 faktaa minusta

1. Olen Minttu, 15 vuotta.

2. En ole koskaan värjännyt mun hiuksia.

3. Rakastan perhettäni ja kavereita<3

4. Tykkään mun sukulaisista ja vietän niitten kans aikaa.

5. Mulla on tällä hetkellä tosi monta tärkeetä ystävää ja kaveria.

6. Tykkään mäyräkoirista.

7. Ja kissoista :D

8. Oon 147-150cm LYHYT!

9. Mulla oli ennen lasketteluhissikammo.

10. Mulla on oikeesti silmälasit 8) jep, en vaan pietä niitä nykyään kauheesti




11. Minulla ei ole ainuttakaan ystävänpäiväsydäntä, jossa ei lue "pieni mutta pippurinen" :D

12. Inhoan rasvoja! D:

13. En tykkää nutellasta.

14. Mulla on ahtaanpaikankammo.

15. Tykkäsin pienempänä kiikkua puissa.

16. Oon viettäny monta yötä Mallan huoneessa, nukun patjalla. :3

17. Tykkään haistella asioita.

18. Tykkään halailla ihmisiä.

19. Huoneeni seinät ovat julisteiden peitossa.

20. Meillä ei oo kokovartalopeiliä, joten 'päivän asu' -kuvat ei oikein onnistu. 



21. En juo kahvia enkä teetä.

22. En tykkää isoista leivoksista, kuten berliininmunkit.

23. Enkä myöskään kovista ja isoista pikkuleivistä, joiden syömisessä menee puoli tuntia.

24. Rakastan kaikenlaista musiikkia, uutta ja vanhaa.

25. En erityisesti seuraa muotia. 

26. Olen joskus usein äänekäs ja outo.

27. Tykkään riehua ja hullutella joskus.

28. Pidän itseäni hieman spontaanina.

29. Rakastan kynsien lakkaamista!

30. Mulla on alaston olo, jos ei oo kynsilakkaa ja saatan havahtua siihen että missä mun kynnet on jos ne on paljaat. :D



31. Mulla on ehkä vähän ikävä koulua..

32. Äskeinen oli hassu myöntää :D

33. En ole koskaan maistanut tupakkaa.

34. Enkä alkoholia.

35. Oon ehkä vähän liikaa läppärillä :D

36. Tykkään lukemisesta hirveesti!

37. Tykkään elokuvista!

38. Pirates of the Caribbeanit on suosikkeja. ♥

39. Johnny Depp on paras! #1 ♥

40. Matthew Gray Gubler on ihana!

Kuvat: we♥it

41. Mun kantapää on kipeä.

42. Päärynä- ja mangomelonijäätelöt on hyviä ♥

43. Tykkään kävellä mukulakivikaduilla joita ympäröi kauniit vanhanaikaset talot.

44. Haluaisin joskus tulevaisuudessa napakorun. 

45. Uiminen ja saunominen kesällä on parasta.

46. YleX on lempiradiokanava.

47. Oon käyny yhen kerran Linnanmäellä.

48. Haluan shoppailemaan :D

49. En oo allerginen millekään. 

50. Toivon että tykkäsitte tästä!! ♥


ps. pahoittelen ekan ja tokan kuvan weblaatua :d

Heihei!

- minttu




12 kommenttia:

  1. tää oli tosi kiva postaus! luin näitä ja aika outoo ku et juo teetä...ku ite oon tee friikki varmaa sen takii oudolta kuulosti! ja hei ei tarvii olla peilikuvii asukuvat, voit pyytää jotai ottaa ne!=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon joskus juonu sitruunateetä mutta entiiä, ei oo mun juttu :) kaakao<3! mä voisin pyytää jotain ottamaan jotain asukuvia, mutta en viitti aina pyytää ku siskollaki menee sitten hermot :D mut kyllä niitä joskus tulee varmaan välillä :)

      Poista
  2. Kiva postaus, pitäisköhän itsekkin tehdä. Banneri on kans ihana ja oot supernätti! (:

    http://goodfeelingsfeelsgood.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva tää postaus ja toi banneri on nätti :-)

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :) Käyn kurkkaamassa sun blogin :)

      Poista